عشق وعذاب
عشق وعذاب
نوشته شده در تاريخ جمعه 22 دی 1391برچسب:, توسط هدا |

برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه ات بودن نیستم...

اگر چه برای تکیه کردن ،

شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است!

دوست دارم ،

نگاهت کنم ... صدایت را بشنوم...به تو تکیه کنم

دوست دارم بدانی ،

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ،

نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم ...

به تو تکیه می کنم

همیشه با منی ،

و همیشه با تو هستم،

هر جا که باشی...


نظرات شما عزیزان:

tara
ساعت19:23---27 دی 1391
سلام هدا جوون
مرسی که اومدی پیشم
وبت فوق العادس واقعا
بازم پیشم بیا و حتما حتما کامنت بذار


my love
ساعت11:17---26 دی 1391
سلام دوست عزیز. من آپم، منتظرتم.. راستی مارو با عنوان "همیشه با هم" لینک کن نه my love
مرسی


♠♠شبگرد♠♠
ساعت8:20---24 دی 1391
سلام گلم خسته نباشی
خیلی وبلاگ خوبی داری مطالبش عالیه
ممنون که به وبلاگم سر زدی
راستی من لینکت کردم دوست داشتی با همین اسم منو لینک کن خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
با آرزویه موفقیت ببازم بهت سر میزنم
فعلا آبجیه گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: